“Ауд.238” оголосили про ребрендинг та анонсували чергову відеороботу

0
30

Столичні альтрокери з гурту “Ауд.238” після насиченого літнього фестивального сезону, 13 вересня, дали перший масштабний концертний виступ в столичному арт-кафе “Х.Л.А.М.”. Цікавим даний виступ став не лише тому, що хлопці ділили концертний майдачик зі знаними фольк-рокерами “Юркеш”, а й тому, що вони виступили під новою назвою. Здивовані фани київського гурту могли виявити, що колектив було представлено просто як “Аудиторія”.

“Нещодавно, в клубі “Хлам”, відбувся перший виступ в цьому сезоні, де ми офіційно були представлені, як гурт – “Аудиторія”! Тобто, міні ребрендінг постукав у наші двері! Відтепер ми “Аудиторія”, яка має надію розширити її та наповнити ваші серця енергією, яка знищить всі проблеми та негаразди в вашому непердбачуваному житті! Віра! Сміливість! РокнРол! В добру путь! Ви з нами?”, – йдеться в офіційному повідомленні гурту в соцмережах.

Окрім того, на офіційних сторінках колективу почала ширитись інформація про зйомки чергового відеокліпу, який стане уже другою за ліком роботою у відеографії команди. Кілька днів тому хлопці опублікували перший тизер майбутнього виднограю.

Своє візуальне втілення отримає титульний трек останнього міньйону команди “Сни”, який побачив світ в лютому цього року. Реліз кліпу заплановано на початок жовтня.

Нагадаємо, що дебютна відеоробота музикантів була відзнята на трек “Долоні”, який також врешті увійшов до трек листу крайньої платівки.

Оцініть статтю

230 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

ЗАЛИШИТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть ваш коментар!
Будь ласка, введіть ім'я вашого облікового запису